13. oktober 2013

Helgegleder


Litt sent ute med ukens Helgegleder.  
Det er fordi jeg har vært opptatt med å nyte dem:)


Bursdagsbukett fra kjæresten fra egen høsthage er ekte helgeglede!!


En helg sammen med tantebarna er beste bursdagsgave i verden. 
Vi har bowlet, sett film og spist oss stappmette på alskens usunnheter:)

 Høstens varme og fyrrige farger, den krispe luften, lyden fra stegene i løvet. det magiske lyset, de deilig luktene.... Den vet å vekke alle våre sanser.

Alt dette er for meg ekte og godfølte helgegleder.
Del og nyt hos Vivis hagerom

15 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen du har hatt:) For en fin måte å feire på. Jeg hadde smeltet helt over å få en slik høstfrisk bursdagsbukett.
    Nyt søndagen og kos deg:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som var! Nydelig bukett du fikk. Blomster er alltid en glede å få :)

    SvarSlett
  3. Vakre høstbilder, disse dagene må bare nytes:-) Gratulerer med dagen som var, riktig fin bukett fra hagen! Ønsker deg en glad og fin søndag!

    SvarSlett
  4. Dejlige morgenfruer i fine gule og orange farver.- og så kan jeg godt lide den lille blå blomst, som har sneget sig ind i buketten.
    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlett
  5. Nydelig høst bukett, ringblomster er helt klart en av mine favoritter.
    Gratulerer med dagen som var, dette fine høst været er jo en flott gave i seg selv det også.

    Fine bilder, god søndag.

    SvarSlett
  6. Vel overstått, og nydelig bukett! Super kontrast med den blå armen :)

    Og så fikk jeg litt angst her da jeg feilleste "lyden fra sneglene i løvet" - men så leste jeg en gang til og roet meg en smule :)

    Nyt oktobersøndagen!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen din!
    Og hvilken flott bukett...superfin:)
    Ønsker en fin ny uke:))

    SvarSlett
  8. Det er aldri for seint til flotte helgegleder. Denne gleden var fantastisk fargerik.

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag. Klem

    SvarSlett
  9. Buketten var skjønn og fargene gode med sin varme! Deilig med en sånn lang og varm høst som vi har hatt i år! Dessverre tok frosten mine blomster tidlig...selv de som klarer noen minusgrader! Ringblomster pleier jeg å ha rikelig av...står lenge i buketten og gir optimisme!! God søndag videre!!

    Gratulerer med dagen også :-)

    SvarSlett
  10. Herlige bilder og for en flott bukett! Det var helgegleden sin ja : ) Ha en flott ny uke!

    SvarSlett
  11. For en bukett, elsker fargene. Flotte bilder også.

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  12. Snyggt! Ringblommor är så vanliga och lättodlade att man lätt glömmer bort hur vackra de är.
    Ha en fin trädgårdsvecka. Elisabeth

    SvarSlett
  13. Gratulerer med gårsdagen Jannibele! Er litt seint ute.
    Ringblomster er det optimale. Nydelige bilder av buketten og høsten.
    Ha det så godt! Anne

    SvarSlett
  14. Deilig bursdagsbukett, gratulerer på etterskudd! Det var en nydelig bukett! Herlig beskrivelse du har av høsten, du er så flink til å skrive! Så poetisk, litterært. Kombinert med gode bilder! Gleder meg til å lese mer!

    SvarSlett
  15. Åååå, den ringblomstbuketten var kjempefin. Du hadde virkelig oppløftende bilder på tross av at det er høst!

    Hilsen Hanne S.

    SvarSlett