29. juli 2016

Ranke Riddere


Riddersporene står så ranke i hagen nå. Jeg er veldig svak for disse ridderne i sine overdådige 'uniformer' med en kø av blomster i de nydeligste farger. Det begynner å bli en god og fredelig tropp med riddere på Enerhagen.


Navnelappene har tydeligvis ridd avgårde med vinden, så ikke mange jeg har navnet på.




'Astolat' har en helt vidunderlig farge. I år kom den for fullt.


  
'Pink sensation' er en lav og litt annerledes variant. Blomstrer noe tidligere enn de de andre. 



 Ridder uten navn og 'Summer skies' hilser av for denne gang. 
Jeg nyter fortsatt ferien min i fulle drag og holder godt fast i dagene. Vi har det varmt og solrikt.

Fortsatt god sommer!

12 kommentarer:

  1. Vakre riddere. Astolat står på ønskelisten her.

    SvarSlett
  2. Vakre riddere. Astolat står på ønskelisten her.

    SvarSlett
  3. Beautiful! I love Ridderspoor!

    SvarSlett
  4. I love to see your Delphinium's. They don't survive in my little garden.
    Have a wonderful weekend.

    SvarSlett
  5. Delphiniums are the mid summer stars. Lovely pictures. Groetjes,
    Hetty

    SvarSlett
  6. Flotte riddere! Likte veldig godt den lilla :-)
    Ha en fin sommeruke :-)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder av vakre riddersporer! Astolat har jeg prøvd å så flere ganger, men har til nå ikke fått den til. Den har en vidunderlig farge. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  8. Så mange fine ulike riddere du har! Både høye og lave. Den fiolette med hvitt øye fanget mitt blikk. Nyt dagene nå. Klem

    SvarSlett
  9. Så skjønne riddere som omgir deg! Jeg lurer på om den mørke kan være Black knight. Den har jeg sådd her hos meg, og jeg synes den ligner. De var kjempefine sammen med solbruden! (Uansett navn.)

    Jeg lurer på om jeg kan ha fått Summer skies som frø av deg? Den ligner på en prikk noen riddersporer jeg har sådd fra frø her, og jeg tror det må være dem. Navnelappene har jeg ikke tatt vare på etter at jeg satte pottene ut!

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett