24. november 2012

Jeg velger meg ORANGE















 














  


15 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina bilder med en härlig varm färg.

    Trevlig helg

    SvarSlett
  2. Blomster er til for å skape glede
    Blomster kan si mer enn tusen ord
    Blomster på enga
    Blomster langs veien
    Herlig å se det vokse, se hvordan alt gror

    SvarSlett
  3. welcome to tina´s picstory! and thanks for your wonderful flowers! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Tina for arranging Weekendflower! Lovely and amusing:)

      Slett
  4. En sådan härlig bildkavalkad. Orange är en färg som man verkligen blir glad av! Ha en bra helg.

    SvarSlett
  5. Vilket otroligt bra och angenämt tips :) Är det solbrud du har på bilden på din header?? Nåt speciellt namn isåfall?

    Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk til dere alle for fine ord! Så kjekt at vi kan dele tips, gleder og farger. Ja Lena, det er solbrud på min header. Jeg er så glad i den. Første stauden jeg satt i jorden på Enerhagen:) Ha en trivelig helg.

      Slett
  6. Mmmm, jag är galen i orange! Eller brandgult som man sa när jag var liten. Jättefina bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Jeg også er gal etter den fargen. Brandgult, hvilket vakkert ord. Jeg skal jammen begynne å bruke det:) For noen utrolig stilige masker du lager!!Skulle gjerne hatt en sånn til å pryde i hagen.

      Slett
  7. Finurligt tips, det kan man säkert ha nytta av när man ska komponera en rabatt. Om man sedan märker upp när de blommar så kan man ju få en rabatt som blommar hela säsongen. Härligt med orange den här tiden :-) Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlett
  8. Tack för tipset! Visst blir man glad av den varma orange färgen!
    Ha en skön söndag!

    SvarSlett
  9. Takk for gode tips fra dere også! Neste gang jeg er på tur rundt Vänern skal jeg jammen kikke innom din spennende trädgårdsbutikk Lisa. Var på tur til Spiken og Mariestad i sommer, men da visste jeg ikke om deg:) Irene, du har så mye vakre blomster at. Trivelig søndag til dere!

    SvarSlett
  10. Kom i herlig sommersteming. Nydelig.

    SvarSlett
  11. Ganske enkelt herlig - og ikke misnt austin rosa - summer son. Mulig jeg årøver meg på den, men har kjøpt Lady Emma Hamilton som skal være ganske hardig - også orange og dufter nydelig
    Lena

    SvarSlett