21. mars 2015

Overraskelser - Helgegleder og Blommig fredag



 Jeg har fått to fantastiske og gledelige overraskelser den siste tiden.
Forrige uke kom jeg litt småsliten hjem fra jobben. Hva møtte meg i døren??!! Jo, en pakke fylt med en bukett livlige tulipaner, Claus Dalby sin romantiske vase og en rykende fersk utgave av det nye magasinet 'Hageliv & uterom'.  Det fulgte med en hyggelig hilsen fra magasinet. Jeg ble helt himmelfallen. Koste meg med det flotte bladet og nok en overraskelse dukket opp på nest siste side; Jeg hadde havnet på listen deres over gode hageprofiler på Instagram:):) Du store, så utrolig hyggelig. Tusen takk!




Andre gledelige overraskelsen kom i posten fra 'Boligdrøm' for noen måneder siden. De har laget et eget Instagram-magasin og der var jeg så heldig å havne blant deres Hagefavoritter. Det er utrolig hyggelig at lille meg, som pusler på med hagen og kameraet mitt etter innfallsmetoden og for å gi næring til sjelen, min, får en sånn koselig oppmerksomhet. Jeg var litt usikker på om jeg skulle dele denne gleden på bloggen, for jeg vil jo ikke at dette skal være en 'selvskryt-blogg'. Men jeg kom til at det tross alt er fint å kunne dele gleder, spesielt når jeg deler plassen med så mange andre flotte hagefolk, som daglig gir meg masse inspirasjon og glede.
TUSEN TAKK!!

Jeg deler mine overraskelser hos Vivi's Helgegleder og Blommig fredag .
Ha en nydelig helg med vår i l uften.

21 kommentarer:

  1. Grattis, vad kul! :) Låter som en trevlig tidning, den där Hageliv & uterom! Undrar om den finns här i Sverige med? Vad kul att du är på insta! Mina söner tjatar på att jag ska börja! Ha en fortsatt trevlig helg! :) Mia

    SvarSlett
  2. Kære Jannicke

    Skønt med sådan nogle overraskelser- lige til at hygge sig med i weekenden.....

    Kram og dejlig weekend til dig!

    JetteMajken

    SvarSlett
  3. Så flott overraskelse! Jeg har mått kutte ut instagram en stund nå, for jeg har så store smerter i armene. For mye nettsurfing på mobil gjør det helt forferdelig.
    Hyggelig at de skrev om deg da! Vel fortjent :)

    God helg, Jannicke!

    SvarSlett
  4. Det var jo en velforjent overraskelse=) Håper du har ei fin helg=) Vibeke

    SvarSlett
  5. Så mange kjekke overraskelser! Du har virkelig mange flotte bilder på Instagramkonto, så det var helt fortjent! Forresten så synes jeg vi kan skryte litt mer av oss selv av og til! Ikke ved å trykke andre ned, men for å vise at vi blir glad når vi får til noe! Klem til deg! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlett
  6. Så fantastisk flott. Gratulerer så mye, og vel fortjent.
    Tusen takk for en gledelig helgeglede.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem Vivi

    SvarSlett
  7. Ta til deg all skryt og ros:) Gratulerer!

    SvarSlett
  8. Æres den som æres bør. Du fortjener det, dine bilder er så herlige! Klem!:)

    SvarSlett
  9. Delt glede, er dobbelt glede! Hurra! Klart du skal fortelle om det.Du er jo så flink! Jeg blir jo kjempestolt av deg også! Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  10. SÅ kjekt! Klart du må dele gleda, den veks då :-)

    God søndag!

    SvarSlett
  11. Gratulere.
    Klart du må fortelje.
    Kjekt å få gode tilbakemeldingar.

    Fin søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  12. En flott overraskelse du fikk på døren!
    Jeg kjøpte dette bladet og så du var på listen..så gøy:)
    Klart du skal være blandt disse...fortjent:))

    SvarSlett
  13. Vad härligt att få en sån överraskning då man känner sig lite sliten och trött. Grattis
    Ha e fin veka
    Kram Meta

    SvarSlett
  14. Vilken överraskning och så välförtjänt, förstår att du blev jätteglad och jag gratulerar så jättemycket!
    Agneta kram

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Og velfortjent :-)
    Koselige overraskelser å få. Og bildene dine på instagram er jo kjempefine :-)
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  16. Grattis du förtjänar verklige utnämnelserna!!! Allt gott Mari

    SvarSlett
  17. Så artig! Gratulerer :-))

    SvarSlett
  18. Det var en glad överraskning. Gratulerar! Ha en skön helg!

    SvarSlett
  19. Stort grattis, det är väl jättekul att du berättar!
    Ha en fin fortsättning på helgen!

    SvarSlett
  20. Snakker om hyggelige overraskelser!

    SvarSlett
  21. Oj, vilken fin blogg du har och vilka fina bilder du visar! Grattis till att du nämns i de två tidningarna.
    Ha det så bra!
    Kram Ingrid

    SvarSlett