20. april 2013

Trøsteknoller gir helgegleder

Dahlia Låg Halskr. Impression Fantastico Dahlia Hög div. Darkarin, mörklila/vit
Jada...vi har da alltids plass til flere høyt skattede knoller. 
Trøsteknoller fordi musene har levd godt på Dahliaene mine gjennom vinteren:(
Må vel forsiktig nevne at jeg brukte det samme argumentet da jeg foretok første knoll-bestilling tidligere i vinter....

Dahlia Hög dek. Bishop of Llandaff, röd Dahlia Låg dek. Heatwave, röd

Begonia, Häng-, Pendula, röd



Dahlia Hög kakt. My Love, vit   Dahlia Hög kak. Preference, korallrosa


Alle er satt til forkultivering og er allerede i vekst:)
Jeg planlegger to store bed fylt med Georginer i år. De er jo så himla vakre.
Min første innkjøpsrunde finner du her

Trøsteknoller er mine helgegleder
som jeg deler hos Vivis hagerom
God helg alle sammen. Håper den blir fylt med vår og andre gleder! 

Bildene er lånt fra Weibulls og  Nelson Garden

9 kommentarer:

  1. Et godt argument kan ikke brukes for ofte når det gjelder knoller! Gammelt jungelordtak.

    SvarSlett
  2. Så fint det kommer att bli :-)

    SvarSlett
  3. Jeg synes unnskyldnigen for kjøpe flere knoller er god jeg:-)
    Mye flott du har fått tak i.
    Ha en fortsatt fin helg:-)

    SvarSlett
  4. Vilken blomsterprakt du kommer att få framåt sommaren!
    /Carina

    SvarSlett
  5. Trøsteknoller - så herlig! Alltid leit at noe blir ødelagt i løpet av vinteren, men herlig å kunne få kjøpe noe nytt.

    Tusen takk for at du deler din glede! Ønsker deg en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  6. For et herlig ord..trøsteknoller!..og mange fine du har kjøp...det blir lekkert bedet ditt:)
    Ha en fin søndag:))

    SvarSlett
  7. Her var det mange trøsteknoller å glede seg over :-). Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Trøsteknoller høres perfekt ut - og det kommer til å bli kjempefint!

    SvarSlett
  9. Trist att dina knölar blivit uppätna. Men kanske kan du rädda någon del av dem ändå. Annars får du trösta dig med nya sorter. Ha en fin vecka!

    SvarSlett