13. juni 2016

Praktfulle Arboretet og Botanisk hage - Del III



Her kommer tredje og siste del fra min reise gjennom 'Arboretet og Botanisk hage'. Disse bildene er fra Botanisk hage, nærmere bestemt Fjellhagen og den japanske hagen. 
En fantastisk opplevelse. 



 

Selv om jeg åpenbart kom mellom to blomstringsperioder, er oppbygningen av fjellhagen et syn i seg selv. Utrolig stilig.




Takk for at du ble med på turen. Det finnes så uendelig mye mer å se og sanse enn det jeg har vist frem, så et 'live' besøk anbefales på det sterkeste!

God uke alle sammen.

9 kommentarer:

  1. Beautiful pictures!

    Greetings Kathrin

    SvarSlett
  2. Dine bilder er en fantastisk reklame for den botaniske hagen:-)

    SvarSlett
  3. Flott omvisning, det er en utrolig praktfull hage, kan merke den avslappende stemningen der gjennom bildene dine. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  4. Hei, og takk for flotte bildereportasjer fra Arboretet og botanisk hage!
    Dit må jeg komme meg en gang på denne årstiden, det er helt klart :)
    Fortsatt fin juni!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Jeg kan veldig godt se at dette har vært en fantastisk opplevelse.
    Nydelige bilder.
    Ha det så godt! Anne

    SvarSlett
  6. Så masse rik og raus blomstring. Skjønne utsnitt du har valgt ut. Nydelig:)

    SvarSlett
  7. Jeg får alltid masse ideer og inspirasjon ved å besøke slike steder:) flotte bilder du viser:)

    SvarSlett
  8. Så utrolig mange flotte bilder du har på bloggen din :-)

    SvarSlett
  9. En virkelig flott plass!

    :-)

    SvarSlett